…………………………….. …………….OKULU
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ KABA DEĞERLENDİRME FORMU
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Tarih :
Öğretmen :
AMAÇLAR
|
E
|
H
|
1.Günlük konuşmalarda kullanılan dini sözcük ve tümcelerin
anlamını söyler.
|
||
2.Duanın anlamını söyler.
|
||
3.Dinimizin insanlara güzel ahlakı öğütlediğini söyler.
|
||
4.Güzel ahlakın gereklerini söyler.
|
||
5.İslam’da temizliğin önemini söyler.
|
||
6.Temiz olmak için yapılması gerekenlerini söyler.
|
||
7.Çevreyi temiz tutmak için yapılması gerekenleri söyler.
|
||
8.Anne babasına karşı görevlerini söyler.
|
||
9.Kardeşlerine karşı görevlerini söyler.
|
||
10.Akraba ve komşularına karşı görevlerini söyler.
|
||
11.Arkadaşlarına karşı görevlerini söyler.
|
||
12.Toplumsal yaşamın kurallarını söyler.
|
||
13.Sevinç ve üzüntülerin paylaşıldığı zamanları söyler.
|
||
14.Dinimizce kötü olarak nitelendirilen davranışları
söyler.
|
||
15. Allah’ın bazı sıfatlarını söyler.
|
||
16.İslamiyet’in anlamını söyler.
|
||
17.İmanın temel esaslarını söyler.
|
||
18.Kelimeişahadet’in anlamını söyler.
|
||
19.Peygamberlerin niteliklerini söyler.
|
||
20.Kur’an’da adı geçen bazı peygamberlerin isimlerini
söyler.
|
||
21.Hz.Muhammed’in hayatı ile ilgili olay ve olguları söyler.
|
||
22.Hz.Muhammed’in örnek niteliklerini söyler.
|
||
23.Hz.Muhammed’in ailesinin özelliklerini söyler.
|
||
24.Başlıca ibadetleri söyler.
|
||
25.İslam dininde ibadet sayılan başlıca davranışları
söyler.
|
||
26.İbadet yerlerini söyler.
|
||
27.Oruçla ilgili olguları söyler.
|
||
28.Ramazan ayının özelliklerini söyler.
|
||
29.Ramazan bayramının özelliklerini söyler.
|
||
30.Abdest türlerini söyler.
|
||
31.Boy abdesti almada uyulması gereken sırayı söyler.
|
||
32.Namaz abdesti almada uyulması gereken sırayı söyler.
|
||
33.Namaz kılarken uyulması gereken kuralları söyler.
|
||
34.Namaz türlerini söyler.
|
||
35.Namazların kılınma zamanlarını söyler.
|
||
36.Zekatla ilgili olguları söyler.
|
||
37.Sadakanın anlamını söyler.
|
||
38.Hac ile ilgili olguları söyler.
|
||
39.Kurban Bayramı’nın özelliklerini söyler.
|
||
40.Kutsal kitapların isimlerini söyler.
|
||
41.Kutsal kitapların gönderildiği peygamberleri söyler.
|
||
42.Kur’an-ı Kerim’in özelliklerini söyler.
|
||
43.Kur’an-ı Kerim’in temel konularını söyler.
|
||
44.Günümüzde yaşayan büyük dinlerin isimlerini söyler.
|
||
45.Laiklik ilkesinin anlamını söyler.
|
………………………………. ………………..OKULU
BEDEN EĞİTİMİ DERSİ KABA DEĞERLENDİRME FORMU
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Tarih :
Öğretmen
:
BEDEN EĞİTİMİ
|
E
|
H
|
1. Vücudun bölümlerini tanır.
|
||
2. Vücut bölümlerini hareket
ettirme çalışmaları yapar.
|
||
3. Temel duruşları yapar.
|
||
4. Yerinde dönüşler yapar.
|
||
5. Çeşitli şekillerde
dizilmeler yapar.
|
||
6. Vücut bölümlerinin
esnekliğini geliştirici çalışmalar yapar.
|
||
7. Yürüme çalışmaları yapar.
|
||
8. Koşu çalışmaları yapar.
|
||
9. Sıçrama çalışmaları yapar.
|
||
10. Atlama çalışmaları yapar.
|
||
11. Tırmanma çalışmaları yapar.
|
||
12. Top yuvarlama çalışmaları
yapar.
|
||
13. Top atma çalışmaları yapar.
|
||
14. Top tutma çalışmaları
yapar.
|
||
15. Top zıplatma çalışmaları
yapar.
|
||
16. Top sürme çalışmaları
yapar.
|
||
17. Topa ayakla vurma
çalışmaları yapar.
|
||
18. Minder hareketleri yapar.
|
||
19. İple hareketler yapar.
|
||
20. Çemberle hareketler yapar.
|
||
21. "Jimnastik
sırası"nda denge geliştirici hareketler yapar.
|
||
22. Taklidi hareketler yapar.
|
||
23. Eğitsel oyunları oynar.
|
||
24 Basketbol oyunu ile ilgili
çalışmalar yapar.
|
||
25. Voleybol oyunu ile ilgili
çalışmalar yapar.
|
||
26. Futbol oyunu ile ilgili
çalışmalar yapar.
|
||
27. Spor araç gereçlerin tanır.
|
||
28. Spor araç gereçlerinin
kullanımına özen gösterir.
|
||
29. Spor yapmanın sağlık
açısından önemini söyler.
|
||
30. Sağlığı koruma yollarını
söyler.
|
…………………………. ………………..OKULU
FEN BİLGİSİ DERSİ KABA DEĞERLENDİRME FORMU
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Tarih :
Öğretmen :
AMAÇLAR
|
E
|
H
|
1. Vücutta bulunan sistemleri söyler.
|
||
2. Hareketi söyler.
|
||
3.Hareket sistemini oluşturan bölümleri gösterir/söyler.
|
||
4.İskeletin oluşumunu söyler.
|
||
5.Hareket sistemini oluşturan bölümleri ayırt eder.
|
||
6. Hareket sistemini oluşturan bölümlerin görevlerini söyler.
|
||
7.Hareket sistemini oluşturan organların sağlığını koruma
yollarını söyler.
|
||
8.Sindirimi söyler.
|
||
9.Sindirim sistemlerini oluşturan organları gösterir/söyler.
|
||
10. Sindirim sistemlerini oluşturan organları ayırt eder.
|
||
11. Sindirim sistemlerini oluşturan organların görevlerini
söyler.
|
||
12.Ağız ve diş sağlığını koruma yollarını söyler.
|
||
13. Sindirim sistemini oluşturan organların sağlığını koruma
yollarını söyler.
|
||
14.Dolaşımı söyler.
|
||
15. Dolaşım sistemlerini oluşturan organları gösterir/söyler.
|
||
16. Dolaşım sistemlerini oluşturan organları ayırt eder.
|
||
17.Dolaşım sistemlerini oluşturan organların görevlerini söyler.
|
||
18. Kanın özelliklerini söyler.
|
||
19.Kan gruplarını söyler.
|
||
20.Dolaşım sistemini oluşturan organların sağlığını koruma
yollarını söyler.
|
||
21.Solunumu söyler.
|
||
22.Solunum sistemini oluşturan organları gösterir/söyler.
|
||
23.Solunum sistemini oluşturan organları ayırt eder.
|
||
24.Solunum sistemini oluşturan organların görevlerini söyler.
|
||
25.Solunum sistemini oluşturan organların sağlığını koruma
yollarını söyler.
|
||
26.Boşaltımı söyler.
|
||
27.Boşaltım sistemini oluşturan organları gösterir/söyler.
|
||
28.Boşaltım sistemini oluşturan organları ayırt eder.
|
||
29.Boşaltım sistemini oluşturan organların görevlerini söyler.
|
||
30.Boşaltım sistemini oluşturan organların sağlığını
koruma yollarını söyler.
|
||
31. Üreme sistemini söyler.
|
||
32.Üreme sistemini oluşturan organları gösterir/söyler.
|
||
33.Üreme sistemini oluşturan organları ayırt eder.
|
||
34.Üreme sistemini oluşturan organların görevlerini söyler.
|
||
35.Ergenlik döneminin özelliklerini söylerr.
|
||
36.Ergenlik döneminde meydana gelen bedensel değişiklikleri
söyler.
|
||
37.Sinir sistemini söyler.
|
||
38.Sinir sistemini oluşturan organları gösterir/söyler.
|
||
39.Sinir sistemini oluşturan organları ayırt eder.
|
||
40.Sinir sistemini oluşturan organların görevlerini söyler.
|
||
41.Sinir sistemini oluşturan organların sağlığını koruma
yollarını söyler.
|
||
42.Duyu organlarını söyler.
|
||
43.Duyu organlarını ayırt eder.
|
||
44.Göz sağlığını koruma yollarını söyler.
|
||
45.Kulak sağlığını koruma yollarını söyler.
|
||
46.Deri sağlığını koruma yollarını söyler.
|
||
47.Burun sağlığını koruma yollarını söyler.
|
||
48.Canlı varlıkları söyler.
|
||
49.Bitkilerin büyüme koşullarını söyler.
|
||
50.Bitkileri yaşadıkları ortama göre sınıflandırır.
|
||
51.Bitkilerden yararlanma yollarını söyler.
|
||
52.Bitki ürünlerini saklama yollarını söyler.
|
||
53.Hayvanların yaşadıkları ortamları söyler.
|
||
54.Hayvanların beslenme yollarını söyler.
|
||
55.Hayvanların üreme şekillerini söyler.
|
||
56.Hayvanların hareket etme şekillerini söyler.
|
||
57.Hayvanlardan yararlanma yollarını söyler.
|
||
58.Havanın canlılar için önemini söyler.
|
||
59.Havadaki ısı değişimi sonucu oluşan doğa olaylarını söyler.
|
||
60.Hava durumunun yaşantımızdaki önemini söyler.
|
||
61.Havayı kirleten etkenleri söyler.
|
||
62.Hava kirliliğini önleme yollarını söyler.
|
||
63.Suyun doğada bulunuş şekillerini söyler.
|
||
64.Suyun doğada bulunduğu ortamları söyler.
|
||
65.Suyu kirleten etkenleri söyler.
|
||
66.Su kaynaklarından yararlanma yollarını söyler.
|
||
67.Su kaynaklarını koruma yollarını söyler.
|
||
68.Toprağın oluşumunu söyler.
|
||
69.Toprağı oluşturan ögeleri söyler.
|
||
70.Toprağı koruma yollarını söyler.
|
||
71.Toprağı kirleten etkenleri söyler.
|
||
72.Dünya’mızın oluşumunu söyler.
|
||
73.Yerküre modelinde Dünya’yı gösterir.
|
||
74.Dünya’nın katmanlarını söyler.
|
||
75.Atmosferin canlılar için önemini söyler.
|
||
76.Dünya’nın hareketlerini söyler.
|
||
77.Yeryüzü şekillerini söyler.
|
||
78.Yeryüzü şekillerini ayırt eder.
|
||
79.Yerin şeklini değiştiren etmenleri söyler.
|
||
80.Depremin zararlarından korunma yollarını söyler.
|
||
81.Uzayı ayırt eder.
|
||
82.Yıldızları ayırt eder.
|
||
83.Güneş’i ayırt eder.
|
||
84.Güneş tutulmasını söyler.
|
||
85.Ay’ı ayırt eder.
|
||
86.Ay tutulmasını söyler.
|
||
87.Ay’ın evrelerini söyler.
|
||
88.Ay’ın evrelerini ayırt eder.
|
||
89.Maddeyi söyler.
|
||
90.Maddenin özelliklerini söyler.
|
||
91.Maddenin görülebilir özelliklerini söyler.
|
||
92.Maddenin hissedilebilir özelliklerini söyler.
|
||
93. Maddenin görülebilir ve hissedilebilir özelliklerini
ayırt eder.
|
||
94.Maddenin ölçülebilir özelliklerini söyler.
|
||
95.Karışımı söyler.
|
||
96.Maddenin hallerini söyler.
|
||
97.Maddeyi hallerine göre ayırt eder.
|
||
98.Maddenin hal değiştirme yollarını söyler.
|
||
99.Enerjinin tanımını söyler.
|
||
100.Başlıca enerji çeşitlerini söyler.
|
||
101.Enerji kaynaklarını söyler.
|
||
101.Enerji kaynaklarını ayırt eder.
|
||
103.Su enerjisinin kullanıldığı alanları söyler.
|
||
104.Rüzgar enerjisinin kullanıldığı alanları söyler.
|
||
105.Çevresindeki başlıca alet ve makineleri gösterir/söyler.
|
||
106.Çevresindeki başlıca alet ve makinelerin kullanım alanlarını
söyler.
|
||
107.Alet ve makineleri kullanma yollarını söyler.
|
||
108.Isı kaynaklarını söyler.
|
||
109.Güneş enerjisinin kullanıldığı alanları söyler.
|
||
110.Yakıt türlerini söyler.
|
||
111.Yakıtları türlerine göre ayırt eder.
|
||
112.Yakıtların kullanıldıkları yerleri söyler.
|
||
113.Isınmada kullanılan araçları söyler.
|
||
114.Genleşmeyi söyler.
|
||
115.Termometreyi gösterir/söyler.
|
||
116.Termometreyle sıcaklık ölçer.
|
||
117.Sesin oluşumu söyler.
|
||
118.Işık kaynaklarını söyler.
|
||
119.Işığın yayılmasını söyler.
|
||
120.Işığın yansımasını söyler.
|
||
121.Işığın kırılmasını söyler.
|
||
122.Elektriklemenin oluşumunu söyler.
|
||
123.Maddelerin elektriksel özelliklerini söyler.
|
||
124.Havadaki elektriklenme sonucu oluşan olayları söyler.
|
||
125.Yıldırımın tehlikelerini söyler.
|
||
126.Yıldırımdan korunma yollarını söyler.
|
||
127 Elektrik üreten araçları gösterir/söyler.
|
||
128.Elektriğin üretimden evlere ulaşımına kadar olan
aşamaları söyler.
|
||
129.Elektrik enerjisinin kullanıldığı alanları söyler.
|
||
130.Elektrik enerjisinin kullanıldığı araçları gösterir/söyler.
|
||
131.Elektriği tasarruflu kullanma yollarını söyler.
|
||
132.Elektriğin kullanımında uyulması gereken kuralları söyler.
|
||
133.Kuvveti söyler.
|
||
134.Hareketi söyler.
|
||
135.Hareket türlerini söyler.
|
||
136.Basıncı söyler.
|
……………………….. ……………..OKULU
GÖRSEL SANATLAR DERSİ KABA DEĞERLENDİRME FORMU
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Tarih
:
Öğretmen :
E
|
H
|
|
1. Resim iş dersinde kullanılan
araç gereçleri söyler.
|
||
2. Çalışmalarında temiz ve düzenli
davranır.
|
||
3. Dikkat yoğunlaştırma
çalışmaları yapar.
|
||
4. El göz koordinasyonunu
geliştirici çalışmalar yapar.
|
||
5. Renkleri ayırt eder.
|
||
6. Kil hamuru hazırlar.
|
||
7. Tuz seramiği hamuru
hazırlar.
|
||
8. Tutkal seramiği hamuru
hazırlar.
|
||
9. Kâğıt hamuru hazırlar.
|
||
10. Yoğurma çalışmaları yapar.
|
||
11. Şekilleri rastgele boyar.
|
||
12. Sınırlı alan boyar.
|
||
13. Parmak boya ile boyama
yapar.
|
||
14. Pastel boya ile boyama
yapar.
|
||
15. Kalem boya ile boyama
yapar.
|
||
16. Sulu boya ile boyama yapar.
|
||
17. Boya malzemeleri ile boyama
çalışmaları yapar.
|
||
18. Sünger baskısı yapar.
|
||
19. Yaprak baskısı yapar.
|
||
20. İp baskısı yapar.
|
||
21. Patates baskısı yapar.
|
||
22. Kâğıdı yırtar.
|
||
23. Yırtma çalışmaları yapar.
|
||
24. Kâğıdı katlar.
|
||
25. Katlama çalışmaları yapar.
|
||
26. Yapıştırma çalışmaları
yapar.
|
||
27. Kâğıdı keser.
|
||
28. Makasla kesme çalışmaları
yapar.
|
||
29. Kâğıt şekillendirme
çalışmaları yapar.
|
||
30. Boncuk dizer.
|
||
31. Boncukla çalışmalar yapar.
|
||
32. Alçı bulamacı hazırlar.
|
||
33. Kalıpla alçı çalışması
yapar.
|
||
34. Donmuş alçıyı oyarak
şekillendirme yapar.
|
||
35. Yaşantılarını, duygu ve
düşüncelerini ifade eden resim çalışmaları yapar.
|
||
36. Grup çalışması yapar.
|
…………………………….. ………………………………OKULU
MATEMATİK DERSİ KABA DEĞERLENDİRME FORMU
Adı-Soyadı
:
Sınıfı
:
Tarih :
Öğretmen :
AMAÇLAR
|
E
|
H
|
1. Varlık grupları arasından
"çok" olan varlık grubunu gösterir.
|
||
1. Varlık grupları arasından
"çok" olan varlık grubunu söyler
|
||
2. Varlık grupları arasından
"az" olan varlık grubunu gösterir.
|
||
2. Varlık grupları arasından
"az" olan varlık grubunu söyler.
|
||
3. Varlık gruplarını
azdan çoğa göre sıralar.
|
||
3. Varlık gruplarını çoktan aza göre sıralar.
|
||
4. Varlıklar arasından
"büyük" olan varlığı gösterir.
|
||
4. Varlıklar arasından
"büyük" olan varlığı söyler.
|
||
5. Varlıklar arasından
"küçük" olan varlığı gösterir.
|
||
5. Varlıklar arasından
"küçük" olan varlığı söyler.
|
||
6. Varlıkları büyükten
küçüğe göre sıralar.
|
||
6. Varlıkları küçükten
büyüğe göre sıralar.
|
||
7. Varlıklar
arasından "uzun" olan varlığı gösterir.
|
||
7. Varlıklar
arasından "uzun" olan varlığı söyler.
|
||
8. Varlıklar arasından
"kısa" olan varlığı gösterir.
|
||
8. Varlıklar arasından
"kısa" olan varlığı söyler.
|
||
9. Varlıkları uzundan
kısaya göre sıralar
|
||
9. Varlıkları kısadan
uzuna göre sıralar
|
||
10. Varlıklar arasından
"kalın" olan varlığı gösterir
|
||
10. Varlıklar arasından
"kalın" olan varlığı söyler
|
||
11. Varlıklar arasından
"ince" olan varlığı gösterir
|
||
11. Varlıklar arasından
"ince" olan varlığı söyler
|
||
12. Varlıkları kalından
inceye göre sıralar
|
||
12. Varlıkları inceden
kalına göre sıralar
|
||
13. Varlıkları bir varlığın
"içinde" olma durumuna göre gösterir
|
||
13. Varlıkları bir varlığın
"içinde" olma durumuna göre söyler
|
||
14. Varlıkları bir varlığın
"dışında" olma durumuna göre gösterir
|
||
14. Varlıkları bir varlığın
"dışında" olma durumuna göre söyler
|
||
15. Varlıkları bir varlığın
"üzerinde" olma durumuna göre gösterir
|
||
15. Varlıkları bir varlığın
"üzerinde" olma durumuna göre söyler
|
||
16. Varlıkları bir varlığın
"altında" olma durumuna göre gösterir
|
||
16. Varlıkları bir varlığın
"altında" olma durumuna göre söyler
|
||
17. Varlıkları
"uzakta" olma durumuna göre gösterir
|
||
17. Varlıkları
"uzakta" olma durumuna göre söyler
|
||
18. Varlıkları
"yakında" olma durumuna göre gösterir
|
||
18. Varlıkları
"yakında" olma durumuna göre söyler
|
||
19. Varlıkları "önde"
olma durumuna göre gösterir
|
||
19.Varlıkları "önde"
olma durumuna göre söyler.
|
||
20. Varlıkları
"arkada" olma durumuna göre gösterir
|
||
20.Varlıkları "arkada"
olma durumuna göre söyler.
|
||
21. Varlıkları bir varlığın
"sağında" olma durumuna göre gösterir
|
||
21. Varlıkları bir varlığın
"sağında" olma durumuna göre söyler.
|
||
22. Varlıkları bir varlığın
"solunda" olma durumuna göre gösterir
|
||
22. Varlıkları bir varlığın
"solunda" olma durumuna göre söyler.
|
||
23. Varlıkları
"yüksekte" olma durumuna göre gösterir.
|
||
23. Varlıkları
"yüksekte" olma durumuna göre söyler.
|
||
24. Varlıkları
"alçakta" olma durumuna göre gösterir.
|
||
24. Varlıkları
"alçakta" olma durumuna göre söyler.
|
||
25. Varlıklar arasından
"ağır" olan varlığı gösterir.
|
||
25. Varlıklar arasından
"ağır" olan varlığı söyler.
|
||
26. Varlıklar arasından
"hafif" olan varlığı gösterir.
|
||
26. Varlıklar arasından
"hafif" olan varlığı . söyler.
|
||
27. Varlıkları ağırdan hafife
göre sıralar
|
||
27. Varlıkları hafiften ağıra
göre sıralar
|
||
28. 100'e kadar birer ritmik sayar.
|
||
29. 100'e kadar beşer ritmik sayar.
|
||
30. 100'e kadar onar ritmik sayar.
|
||
31. 100'e kadar ikişer ritmik sayar.
|
||
32. 100 içinde üçer ritmik sayar.
|
||
33. 100 içinde dörder ritmik sayar.
|
||
34. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 doğal sayılarını gösterir.
|
||
35. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 doğal sayılarını söyler.
|
||
36. Rakam yazma çalışmaları yapar.
|
||
37. "0" doğal sayısını gösterir.
|
||
37. "0" doğal sayısını söyler.
|
||
38. İki basamaklı doğal sayıları gösterir.
|
||
38. İki basamaklı doğal sayıları söyler
|
||
39. Üç basamaklı doğal sayıları gösterir.
|
||
39. Üç basamaklı doğal sayıları söyler
|
||
40. Dört ve daha fazla basamaklı doğal sayıları gösterir.
|
||
40. Dört ve daha fazla basamaklı doğal sayıları söyler
|
||
41. Toplama işleminde kullanılan işaretleri gösterir
|
||
41. Toplama işleminde kullanılan işaretleri söyler
|
||
42. Doğal sayılarla eldesiz toplama işlemi yapar.
|
||
43. Doğal sayılarla eldeli toplama işlemi yapar.
|
||
44. Toplama işlemi yaparak problem çözer
|
||
45. Çıkarma işleminde kullanılan işaretleri gösterir
|
||
45. Çıkarma işleminde kullanılan işaretleri söyler
|
||
46. Doğal sayılarla onluk bozmayı gerektirmeyen çıkarma
işlemi yapar.
|
||
47. Doğal sayılarla onluk, yüzlük, binlik, onbinlik ...
bozmayı gerektiren
|
||
çıkarma işlemi yapar.
|
||
48. Çıkarma işlemi yaparak problem çözer
|
||
49. Çarpma işleminde kullanılan işaretleri gösterir
|
||
49. Çarpma işleminde kullanılan işaretleri söyler
|
||
50. Doğal sayılarla eldesiz çarpma işlemi yapar.
|
||
51. Doğal sayılarla eldeli çarpma işlemi yapar.
|
||
52. Çarma işlemi yaparak problem çözer
|
||
53. Bölme işleminde kullanılan işaretleri gösterir
|
||
53. Bölme işleminde kullanılan işaretleri söyler
|
||
54. Doğal sayılarla kalansız bölme işlemi yapar.
|
||
55. Doğal sayılarla kalanlı bölme işlemi yapar.
|
||
56. Saati gösterir
|
||
56. Saati söyler
|
||
57. Saati okur.
|
||
58. Saat ayarı yapar.
|
||
59. Zaman ölçülerinden dakikayı söyler
|
||
60. Zaman ölçülerinden saniyeyi söyler
|
||
61. Parayı gösterir
|
||
61. Parayı söyler
|
||
62. Paralar arasındaki ilişkileri söyler
|
||
63. Kareyi gösterir
|
||
63. Kareyi söyler.
|
||
64. Karenin özeliklerini söyler
|
||
65. Dikdörtgeni gösterir
|
||
65. Dikdörtgeni söyler
|
||
66. Dikdörtgenin özeliklerini söyler
|
||
67. Üçgeni gösterir
|
||
67. Üçgeni söyler
|
||
68. Üçgenin özeliklerini söyler
|
||
69. Daireyi gösterir
|
||
69. Daireyi söyler
|
||
70.Dairenin özelliklerini söyler.
|
||
71. "Bütün" olan varlığı gösterir.
|
||
71. "Bütün" olan varlığı söyler.
|
||
72. "Yarım" olan varlığı gösterir.
|
||
72. "Yarım" olan varlığı söyler.
|
||
73. "Çeyrek" olan varlığı gösterir.
|
||
73. "Çeyrek"
olan varlığı söyler.
|
||
74. Kümeyi gösterir.
|
||
74. Kümeyi söyler.
|
||
75. Kümeyi oluşturan varlıkları
gösterir
|
||
75. Kümeyi oluşturan varlıkları
söyler
|
||
76. Kümeler arasındaki
ilişkileri gösterir
|
||
76. Kümeler arasındaki
ilişkileri söyler
|
||
77. Kümeler arasındaki denklik
ilişkisini gösterir.
|
||
77. Kümeler arasındaki denklik
ilişkisini söyler.
|
||
78. Kümeler arasındaki eşitlik
ilişkisini gösterir.
|
||
78. Kümeler arasındaki eşitlik
ilişkisini söyler
|
||
79. Hesap makinesi kullanır
|
||
80. Parmakla ölçme yapar.
|
||
81. Karışla ölçme yapar.
|
||
82. Ayakla ölçme yapar.
|
||
83. Adımla ölçme yapar.
|
||
84. Metreyi gösterir
|
||
85. Metreyi söyler
|
||
86. Metrenin askatları ve
katlarını gösterir
|
||
87. Metreyle ölçme yapar.
|
||
88. Cetvelle ölçme yapar.
|
||
89. Cetvelle çizgi çizer.
|
||
90. Kütle ölçülerini gösterir
|
||
90. Kütle ölçülerini söyler
|
||
91. Kütle ölçü araçlarıyla ölçüm
yapar.
|
…………………….. …………………………OKULU
MÜZİK DERSİ KABA DEĞERLENDİRME FORMU
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Tarih :
Öğretmen
:
MÜZİK
|
E
|
H
|
1. Ses çıkarma çalışmaları
yapar.
|
||
2. Sesin yönünü bulur.
|
||
3. Ses kaynaklarını tanır.
|
||
4. Sesleri ayırt eder.
|
||
5. Sesleri taklit etme
çalışmaları yapar.
|
||
6. Çevresindeki varlıkları
hareket hızlarına göre taklit eder.
|
||
7. Müziğe uygun hareketler
yapar.
|
||
8. Ritm tutar.
|
||
9. Sesini doğru kullanma
becerisini geliştirir.
|
||
10. Şarkı seslendirir.
|
||
11. Grupla şarkı seslendirir.
|
||
12. Çalgıları tanır.
|
||
13. Çalgıları çıkardıkları
seslere göre tanır.
|
||
14. Ezgileri sesini ve
çalgısını kullanarak seslendirir.
|
||
15. Müzikli oyunlarla ilgili
beceriler geliştirir.
|
||
16. Müzikli oyunlara katılmaya
istekli olur.
|
||
17.Flüt çalar.
|
||
18.İstiklal Marşını seslendirir.
|
…………………………. ……………………………OKULU
SOSYAL BİLGİLER DERSİ KABA
DEĞERLENDİRME FORMU
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Tarih :
Öğretmen :
AMAÇLAR
|
E
|
H
|
1.Ailenin görevlerini söyler.
|
||
2.Ailede demokratik yaşamın gerçekleşmesi için yapılması
gerekenleri söyler.
|
||
3.Okulun kazandırdıklarını söyler.
|
||
4.Okulda demokratik yaşamın gerçekleşmesi için yapılması
gerekenleri söyler.
|
||
5.Toplum içinde bir arada yaşamanın önemini söyler.
|
||
6.Toplum yaşamını düzenleyen kuralların söyler.
|
||
7.Toplum yaşamını düzenleyen kuralların önemini söyler.
|
||
8.Toplumda demokratik yaşamın gerçekleşmesi için yapılması
gerekenleri söyler.
|
||
9.Cumhuriyetten önceki olay ve olguları söyler.
|
||
10.Cumhuriyet yönetiminin özelliklerini söyler.
|
||
11. Cumhuriyetin getirdiği yenilikleri söyler.
|
||
12.Atatürk’ün yaşamıyla ilgili olaylar ve olguları söyler.
|
||
13.Atatürk’ün son günleri ile ilgili olaylar ve olguları söyler.
|
||
14.Ulus kavramının anlamını söyler.
|
||
15.Vatan kavramının anlamını söyler.
|
||
16.Türk ulusunun özelliklerini söyler.
|
||
17.Haritayı gösterir.
|
||
18.Harita çeşitlerini söyler.
|
||
19. Haritaları çeşitlerine göre ayırt eder.
|
||
20.Haritanın yönlerini gösterir/söyler.
|
||
21.Haritalarda bazı özel renk ve işaretler kullanıldığı söyler.
|
||
22.Haritadan yararlanma yollarını söyler.
|
||
23.Atlası gösterir.
|
||
24.Köyün özelliklerini söyler.
|
||
25.Köyün yönetimini söyler.
|
||
26.Bulunduğu ilçeyi söyler.
|
||
27.Bulunduğu ilçenin yerini ayırt eder.
|
||
28.Bulunduğu ilçenin özelliklerini söyler.
|
||
29.İlçenin yönetimini söyler.
|
||
30.Bulunduğu ili söyler.
|
||
31.Bulunduğu ilin yerini ayırt eder.
|
||
32.Bulunduğu ilin özelliklerini söyler.
|
||
33.İlin yönetimini söyler.
|
||
34.Türkiye’nin dünya üzerindeki yerini gösterir.
|
||
35.Türkiye’nin dünya üzerindeki yerini ayırt eder.
|
||
36.Yurdumuzun coğrafi bölgelerini söyler.
|
||
37.Yurdumuzun coğrafi bölgelerin yerini ayırt eder.
|
||
38.Yurdumuzun ekonomik yaşamının oluşturan alanları söyler.
|
||
39.Yurdumuzdaki başlıca sosyal yardım kurumlarını söyler.
|
||
40.Yurdumuzdaki başlıca sosyal yardım kurumlarının görevlerini
açıklar.
|
||
41. Türkiye Büyük Millet Meclisinin görevlerini söyler.
|
||
42.Cumhurbaşkanının görevlerini söyler.
|
||
43.Bakanlar kurulunun görevlerini söyler.
|
||
44.Doğal çevreyi ayırt eder.
|
||
45.Çevre sorunlarını söyler.
|
||
46.Çevre sorunlarının çözümünde yapılması gerekenleri
açıklar.
|
||
47.Doğal afetleri söyler.
|
||
48.Doğal afetleri ayırt eder.
|
||
49.Doğal afetlerin zararlarını açıklar.
|
||
50.Doğal afetlerden korunma yollarını açıklar.
|
||
51.Tarihteki başlıca Türk devletlerini tanır.
|
||
52.Osmanlı Devleti ile ilgili başlıca olay ve olguları söyler.
|
||
53.Yeryüzünde bulunan kıt’aları söyler.
|
||
54.Yeryüzünde bulunan kıt’aların yerini ayırt eder.
|
||
55.Dünya ülkelerinden başlıcalarını tanır.
|
||
56.Bağımsız Türk Cumhuriyetleri’ni söyler.
|
TC İNKILAP TARİHİ
ve ATATÜRKÇÜLÜK DERSİ KABA
DEĞERLENDİRME FORMU
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Tarih :
Öğretmen :
AMAÇLAR
|
E
|
H
|
| 1. Birinci Dünya Savaşı’nda Osmanlı Devleti’nin durumunu söyler. |
||
| 2. Birinci Dünya Savaşı’nın Osmanlı Devleti bakımından sonuçlarını
söyler. |
||
| 3. Atatürk’ün yaşamı ile ilgili olayları ve olguları söyler. |
||
| 4. Atatürk’ün öğrenim yaşamını söyler. |
||
| 5. Atatürk’ün kişiliği ve özelliklerini açıklar. |
||
| 6. Atatürk’ün düşünce yaşamını açıklar. |
||
| 7. Atatürk’ün son günleri ve ölümüyle ilgili olay ve olguları söyler. |
||
| 8. Kurtuluş Savaşı ile ilgili olay ve olguları söyler. |
||
| 9. Kurtuluş Savaşı sonrasında yurdumuzdaki gelişmeleri açıklar. |
||
| 10. Siyasal alanda yapılan inkılâpları söyler. |
||
| 11. Hukuk alanında yapılan inkılâpları söyler. |
||
| 12. Eğitim ve kültür alanında yapılan inkılâpları söyler. |
||
| 13. Atatürk’ün ulusal eğitim ile ilgili görüşlerini söyler. |
||
| 14. Toplumsal alanda yapılan inkılâpları söyler. |
||
| 15. Ekonomik alanda yapılan inkılâpları söyler. |
||
| 16. Atatürkçülüğün (Atatürkçü düşünce sisteminin) anlamını söyler. |
||
| 17. Atatürk ilkelerini söyler. |
…………………………… ……………………OKULU
TEKNOLOJİ ve TASARIM DERSİ KABA
DEĞERLENDİRME FORMU
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Tarih :
Öğretmen
:
E
|
H
|
|
| 1. Çalışmalarda kullanılan araç gereçleri ayırt eder. |
||
| 2. Çalışmalarında temiz ve düzenli olur. |
||
| 3. Maket bıçağı kullanır. |
||
| 4. Maket bıçağı ile mukavva kesme çalışmaları yapar. |
||
| 5. Mukavva şekillendirme çalışmaları yapar. |
||
| 6. Boncuk dizer. |
||
| 7. Boncukla çalışmalar yapar. |
||
| 8. Kil hamuru hazırlar. |
||
| 9. Tuz seramiği hamuru hazırlar. |
||
| 10. Tutkal seramiği hamuru hazırlar. |
||
| 11. Kâğıt hamuru hazırlar. |
||
| 12. Yoğurma maddeleri ile çalışmalar yapar. |
||
| 13. Alçı bulamacı hazırlar. |
||
| 14. Kalıpla alçı çalışması yapar. |
||
| 15. Alçı kütleyi yontarak ve oyarak şekillendirme yapar. |
||
| 16. Pense ile tel büker. |
||
| 17. Ağaç malzemeyi zımparalar. |
||
| 18. Ağaç malzemeleri yapıştırır. |
||
| 19. Kıl testere ile ağaç malzemeyi keser. |
||
| 20. Oyma kalemi ile ağaç malzemeyi oyar. |
||
| 21. Ağaç malzemeyle çalışmalar yapar. |
||
| 22. İğneye iplik geçirir. |
||
| 23. Tornavida ile vidalama işi yapar. |
||
| 24. Çekiçle çivi çakar. |
||
| 25. Bahçe tarımında kullanılan araç gereçleri ayırt eder. |
||
| 26. Fide diker. |
||
| 27. Bahçe bakımı için yapılması gerekenleri söyler. |
||
| 28. Saksıya çiçek fidesi diker. |
TOPLUMSAL UYUM
BECERİLERİ DERSİ KABA DEĞERLENDİRME FORMU
(ÖZEL EĞİTİM SINIFLARI İÇİN)
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Tarih :
Öğretmen :
Amaçlar
|
E
|
H
|
| 1.Ellerini yıkar. |
||
2.Yüzünü yıkar
|
||
3.Ellerini kurular.
|
||
| 4.Yüzünü kurular. |
||
5.Mendille burnunu temizler.
|
||
| 6.Ayağını yıkar. |
||
7.Ayağını kurular.
|
||
| 8.Saçını tarar. |
||
| 9.Dişini fırçalar. |
||
10.Tırnağını keser
|
||
11.Sakal tıraşı olur.
|
||
12.Ped değiştirir
|
||
13.Tuvalet ihtiyacını giderir
|
||
14.Şapka çıkarır
|
||
15.Bere çıkarır
|
||
| 16.Eldiven çıkartır. |
||
17.Atkı çıkarır
|
||
18.Soket çorap çıkarır
|
||
19.Etek çıkarır
|
||
20.Pantolon çıkartır
|
||
21.Külotlu çorap çıkartır.
|
||
22.Ayakkabı çıkarır
|
||
| 23Ceket çıkartır. |
||
24.Kazak çıkartır
|
||
| 25.Şapka giyer. |
||
26.Bere giyer
|
||
| 27.Atkıyı boynuna sarar. |
||
28.Soket çorap giyer.
|
||
| 29.Etek giyer. |
||
30.Pantolon giyer
|
||
| 31.Külotlu çorap giyer. |
||
32.Eldiven giyer
|
||
| 33.Kazak giyer. |
||
34.Ceket giyer.
|
||
35.Ayakkabı giyer
|
||
36.Çıt çıt açar
|
||
| 37.Fermuar açar. |
||
38.Düğme açar
|
||
| 39.Kemer çıkarır |
||
40.Çıt çıt kapatır
|
||
41.Fermuar kapatır
|
||
42.Düğme ilikler
|
||
43.Kemer takar
|
||
44.Ev içi becerilerde alınması
gereken güvenlik önlemlerini söyler
|
||
45.Asansör kullanır
|
||
46.Kapı Açar
|
||
47.Kapı kapatır
|
||
48.Pencere açar
|
||
49.Pencere kapatır
|
||
50.Çöp toplar
|
||
51.Masa siler
|
||
52.Yer siler
|
||
53.Kilitli kapıyı açar
|
||
54.Kazak katlar
|
||
55.Giysi fırçalar
|
||
56.Düğme diker.
|
||
57.Ayakkabı boyar.
|
||
58.Yemek masasını hazırlar.
|
||
59. Ankesörlü telefon kullanır.
|
||
60. Alışveriş yapılan yerleri
gösterir/söyler.
|
||
61. Alışveriş yapar.
|
||
62. Alışveriş yerlerinde
uyulması gereken kuralları söyler.
|
||
63. Sinema, tiyatro vb. yerlere
gidildiğinde izlemesi gereken sırayı söyler.
|
||
64. Sinema, tiyatro vb. yerlerde
uyulması gereken kuralları söyler.
|
||
65. Lokanta, pastahane vb.
yerlere gidildiğinde izlemesi gereken sırayı söyler.
|
……………………………….. ……………………………….OKULU
TOPLUMSAL UYUM
BECERİLERİ DERSİ KABA DEĞERLENDİRME FORMU
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Tarih :
Öğretmen :
|
Amaçlar
|
E
|
H
|
|
1.Ellerini yıkar. |
|
|
|
2.Yüzünü yıkar
|
|
|
|
3.Ellerini kurular.
|
|
|
|
4.Yüzünü kurular. |
|
|
|
5.Mendille burnunu temizler.
|
|
|
|
6.Ayağını yıkar. |
|
|
|
7.Ayağını kurular.
|
|
|
|
8.Saçını tarar. |
|
|
|
9.Dişini fırçalar. |
|
|
|
10.Tırnağını keser
|
|
|
|
11.Sakal tıraşı olur.
|
|
|
|
12.Ped değiştirir
|
|
|
|
13.Tuvalet ihtiyacını giderir
|
|
|
|
14.Şapka çıkarır
|
|
|
|
15.Bere çıkarır
|
|
|
|
16.Eldiven çıkartır. |
|
|
|
17.Atkı çıkarır
|
|
|
|
18.Soket çorap çıkarır
|
|
|
|
19.Etek çıkarır
|
|
|
|
20.Pantolon çıkartır
|
|
|
|
21.Külotlu çorap çıkartır.
|
|
|
|
22.Ayakkabı çıkarır
|
|
|
|
23Ceket çıkartır. |
|
|
|
24.Kazak çıkartır
|
|
|
|
25.Şapka giyer. |
|
|
|
26.Bere giyer
|
|
|
|
27.Atkıyı boynuna sarar. |
|
|
|
28.Soket çorap giyer.
|
|
|
|
29.Etek giyer. |
|
|
|
30.Pantolon giyer
|
|
|
|
31.Külotlu çorap giyer. |
|
|
|
32.Eldiven giyer
|
|
|
|
33.Kazak giyer. |
|
|
|
34.Ceket giyer.
|
|
|
|
35.Ayakkabı giyer
|
|
|
|
36.Çıt çıt açar
|
|
|
|
37.Fermuar açar. |
|
|
|
38.Düğme açar
|
|
|
|
39.Kemer çıkarır |
|
|
|
40.Çıt çıt kapatır
|
|
|
|
41.Fermuar kapatır
|
|
|
|
42.Düğme ilikler
|
|
|
|
43.Kemer takar
|
|
|
|
44.Ev içi becerilerde alınması
gereken güvenlik önlemlerini söyler
|
|
|
|
45.Saç kurutma makinesi kullanır
|
|
|
|
46.Teyp kullanır
|
|
|
|
47.Radyo kullanır
|
|
|
|
48.Televizyon kullanır
|
|
|
|
49.Ocak kullanır
|
|
|
|
50.Mikser kullanır
|
|
|
|
51.Çalar saat kurar
|
|
|
|
52.Fırın kullanır
|
|
|
|
53.Asansör kullanır
|
|
|
|
54.Kapı Açar
|
|
|
|
55.Kapı kapatır
|
|
|
|
56.Pencere açar
|
|
|
|
57.Pencere kapatır
|
|
|
|
58.Çöp toplar
|
|
|
|
59.Masa siler
|
|
|
|
60.Yer siler
|
|
|
|
61.Lavabo temizler
|
|
|
|
62.Kilitli kapıyı açar
|
|
|
|
63.Elektrik süpürgesinin toz
torbasını değiştirir
|
|
|
|
64.Kazak katlar
|
|
|
|
65.Giysi fırçalar
|
|
|
|
66.Elde çamaşır yıkar
|
|
|
|
67.Çamaşır makinesinde çamaşır
yıkar.
|
|
|
|
68.Çamaşır asar.
|
|
|
|
69.Ütü yapar.
|
|
|
|
70.Düğme diker.
|
|
|
|
71.Ayakkabı boyar.
|
|
|
|
72.Ekmeğe yumuşak gıda maddeleri
sürer
|
|
|
|
73.Yiyecek doğrar.
|
|
|
|
74.Yiyecek dilimler.
|
|
|
|
75.Yiyecek rendeler
|
|
|
|
76.Bıçakla yiyecek soyar.
|
|
|
|
77.Yiyecek haşlar.
|
|
|
|
78.Salata yapar
|
|
|
|
79.Sandviç hazırlar
|
|
|
|
80.Hazır çorba pişirir
|
|
|
|
81.Tost yapar.
|
|
|
|
82.Tavada yumurta pişirir.
|
|
|
|
83.Domates sosu hazırlar.
|
|
|
|
84.Makarna pişirir.
|
|
|
|
85.Pirinç pilâvı pişirir.
|
|
|
|
86.Sebze kızartır.
|
|
|
|
87.Toz içecek hazırlar
|
|
|
|
88.Ayran yapar.
|
|
|
|
89.Süt ısıtır.
|
|
|
|
90.Çay demler.
|
|
|
|
91.Yemek masasını hazırlar.
|
|
|
|
92.Çay servisi yapar.
|
|
|
|
93.Elde bulaşık yıkar.
|
|
|
|
94.Bulaşık makinesinde bulaşık
yıkar.
|
|
|
|
95. Ankesörlü telefon kullanır.
|
|
|
|
96. Duygularının farkında olur.
|
|
|
|
97. Başkalarıyla iyi ilişkiler
kurmaya özen gösterir.
|
|
|
|
98. Alışveriş yapılan yerleri
tanır.
|
|
|
|
99. Alışveriş yerlerinde satılan
ürünleri tanır.
|
|
|
|
100. Alışveriş yapmayı bilir.
|
|
|
|
101 Alışveriş yerlerinde
uyulması gereken kuralları bilir.
|
|
|
|
102. Alışveriş yapar.
|
|
|
|
103. Sinema, tiyatro vb. yerlere
gidildiğinde izlenmesi gereken sırayı bilir..
|
|
|
|
104. Sinema, tiyatro vb.
yerlerde uyulması gereken kuralları bilir.
|
|
|
|
105. Lokanta, pastahane vb.
yerlere gidildiğinde izlenmesi gereken sırayı bilir
|
|
|
…………… OKULU
TÜRKÇE DERSİ KABA DEĞERLENDİRME FORMU
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Tarih :
Öğretmen
:
E
|
H
|
|
4.
Görsel algı ile ilgili çalışmalar yapar.
|
||
5.
İşitsel algı ile ilgili çalışmalar yapar.
|
||
6.
İşitsel belleğini geliştirir.
|
||
7.
El, parmak çalışmalarında kas kuvveti ve
koordinasyonunu geliştirir.
|
||
8.
El, göz koordinasyonunu geliştirir.
|
||
9.
El, parmak çalışmalarında kas kuvveti ve
koordinasyonunu geliştirici taklidî hareketler yapar.
|
||
10. Yazıda kullanılan
belli başlı araç gereçleri tanır.
|
||
11. Kalemi,
kurallarına uygun kullanır.
|
||
12. Yazı
araç gereçlerini kullanır.
|
||
13. Yazı
araç gereçlerini temiz ve düzenli kullanır.
|
||
14. Temel
çizgi çalışmalarına hazırlık yapar.
|
||
15. Temel
çizgi çalışmaları yapar.
|
||
16. Çizgili
kâğıt üzerine temel çizgi çalışmaları yapar.
|
||
17. Dört
çizgiyle belirlenmiş çizgiler üzerine harfleri yazar.
|
||
18. Normal
çizgiyle belirlenmiş çizgiler üzerine harfleri yazar.
|
||
19. Sesleri okur.
|
||
20. Sesleri
yazar.
|
||
21. Heceleri
okur.
|
||
22. Heceleri
yazar.
|
||
23. Farklı
heceleri ayırt eder.
|
||
24. Sözcükleri
okur.
|
||
25. Sözcükleri
yazar.
|
||
26. Farklı
sözcükleri ayırt eder.
|
||
27. Sözcüklerden
oluşturduğu metni anlatır.
|
||
28. Tümce
okur.
|
||
29. Tümce
yazar.
|
||
30. Tümce
yazmada kurallara uyar.
|
||
31. Farklı
tümceleri ayırt eder.
|
||
32. Tümcelerden
oluşturduğu metni anlatır.
|
||
33. Üç sözcük
kullanarak tümce kurar.
|
||
34. Dört ve daha
fazla sözcük kullanarak tümce kurar.
|
||
35. Süreksiz
ünsüzleri ayırt eder.
|
||
36. Sürekli
ünsüzleri ayırt eder.
|
||
37. Dinleme ve
izleme becerisi geliştirir.
|
||
38. Kendini
ifade eder.
|
||
39. Etkili
okuma için gereken kuralları söyler.
|
||
40. Etkili
okuma için gereken kurallara uyar.
|
||
41. Kendi ve yakın
çevresindeki kişilerin adlarını yazar.
|
||
42. İzlediğini,
dinlediğini, okuduğunu, duygu ve düşüncelerini ifade eder.
|
||
43. Dinlediği
ya da okuduğu masalı, öyküyü anlatır.
|
||
44. Dinlediği
ya da okuduğu bir metni anlatır.
|
||
45. Sözcükleri
yapısına ve anlamına göre ayırt eder.
|
||
46. Sözcükleri
yapısına ve anlamına göre kullanır.
|
||
47. Tümcenin
yapısını oluşturan öğelerin anlamını açıklar.
|
||
48. Tümcenin
yapısını ayırt eder.
|
||
49. Ad
olan sözcükleri ayırt eder.
|
||
50. Ad
olan sözcüklerin yazım kurallarını bilir.
|
||
51. Ön
ad olan sözcükleri ayırt eder.
|
||
52. Adıl
olan sözcükleri ayırt eder.
|
||
53. Eylem
olan sözcükleri ayırt eder.
|
||
54. Noktalama
imlerini ayırt eder.
|
||
55. Noktalama
imlerini kullanır.
|
||
56. Yazım
kurallarına uyar.
|
||
57. Yazım
çalışması yapar.
|
Yorumlar
Yorum Gönder